pondělí 24. března 2014

The Rasmus

Ahojky :)
Jelikož na tomto blogu ještě nevyšel žádný článek o mých nej kapelách. Dnes se konečně k jedné dostaneme. Začnu asi tím že mám tři kapely, na které nedám dopustit a všechny vám postupně představím. Trvalo mi než jsem vymyslela se kterou začít: s tou kterou nám nejdéle? která má nejvíce členů? která je má více oblíbená? abecedně?, ale nakonec jsem si řekla že si odkaždé nahodile vybavím jednu písničku a ty pak seřadím abecedně. Asi si řeknete, že je to kapku složité, ale myslím že je to nevíc fér. A nahodilé písničky byly: Tulivuoria, Lost and lonely a Salt in our wounds. Shodneme se že v abecedě je první L pak S a T je blohužel až na konec.
Jako první vás tedy seznámím s kapelou The Rasmus. Ještě dodávám, že všechny tři mé oblíbené kapely jsou z Finska. :)

založena: 1994
styl hudby: alternativní rock
jazyk písní: angličtina (existuje ovšem i několik finských písní)

Kapela celkově patří mezi velice známé, překvapilo mě, že i  ve Španělsku a Jižní Americe.




SOUČASNÍ ČLENOVÉ   (možná se dočkáte samostatného článku o některém z nich)

Lauri Ylönen - zpěv, kytara

Aki Hakala - bubny
Pauli Rantasalami -sólovka

 
Eero Heinonen -basovka, doprovodné vokály

ALBA 

1996 Peep

1997 Playboys
1998 Hell of a Tester
2001 Into-special edition

2003 Dead Letters
2005 Hide from the sun

2008 Black roses
2009 Best of 2001-2009

2013 The Rasmus

FOTKY + VIDEA


obrázky copyright The Rasmus

Žádné komentáře:

Okomentovat