úterý 29. dubna 2014

Dotazník

Ahoj. Asi o mě zatím nevíte, že prostě miluju všechny TAGy atd. ZDE jsem narazila na tento dotazník, no to bych nebyla já kdybych ho nevyzkoušela.


Napiš 10 hudebníků, které máš ráda (ale nečti si předem následující otázky!)
  1. Pariisin Kevät
  2. HIM
  3. The Rasmus
  4. Lauri
  5. Major Label
  6. Matt Nathanson
  7. Ville Valo
  8. Antti Tuisku
  9. LoveX
  10. Modernistit

Jaká byla tvoje první píseň cos kdy slyšela od 6. ?
  Byl to Car Crash.

Jaká je tvá oblíbená píseň od 2. ?
 Všechny jejich písničky jsou mé oblíbené, ale jest-li je nutné nějakou napsat tak Salt in our wounds, klidně bych mohla vypisovat dál, tak budu radši pokračovat k další otázce ;-)

Jaký vliv zanechala 1. ve tvém životě?
 Oh, vliv? Měla jsem radši jako první napsat HIM
Napsat žádný by asi byla lež, finsky jsem se učila dřív než jsem je poznala (ale díky nim jsem se naučila spoustu dalších slovíček) taky to, že jsem se o ochranu přírody - která mě vždy zajímala -  začala zajímat více. Díky nim se také lépe vyznám v rasách psů. A samozřejmě jsme se dověděla o dalších místech ve Finsku, která musím co nejdřív navštívit :)

Jaký je tvůj oblíbený text od 5. ?
 K písničce Rain

Kolik CD od 4. vlastníš?
 Jeho sólo CD vyšlo jen New World takže jen toto jedno, ale až vyjde AMANDA rozhodně ji plánuji pořídit. :)

Jaká je tvá oblíbená píseň od 7. ?
 Jykevää on rakkuas

Je nějaká píseň od 3., která tě rozesmutňuje?
 Tady není co dodat Sail away

Jaká je tvá oblíbená píseň od 9. ?
 Yours to Keep

Kdy ses poprvé dostala k 10. ?
 Loňi přes Artiho, který jak jsem řekla jim dělá producenta :)

Jak ses dostala ke 3. ?
 Moje nevlastní sestřička mi poslala písničku Guilty a to stačilo abych je začala zbožňovat.

Jaká je tvá oblíbená píseň od 4. ?
 Hallo

Kolikrát jsi viděla 9. naživo?
 Bohužel ani jednou :( ale až budou mít koncert blízko ČR tak snad dorazím

Je nějaká písnička od 8., která tě rozesmutňuje?
 Možná, že trošililinečku Yksinäinen

Jaká je tvá oblíbená píseň od 1. ?
Všechny jejich písničky jsou boží, ale volím Meteoriitti


Jestli budete tenhle dotazník taky psát pošlete odkaz moc ráda si počtu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat