středa 5. listopadu 2014

Kde mě najdete?

Takže, tohle bude jen takový rychlo příspěvek, na kterých dalších stránkách mě můžete najít a můj názor popřípadě frekvence používání těchto stránek. (ano, přiznávám, že jsem tento příspěvek plánovala delší dobu :D a konečně je tady)

 E-mail
Začnu mým emailem, který můžete využít pokud by jste měli nějaké otázky, návrhy nebo cokoli dalšího.
valo.suomi.lauri@gmail.com Nejedná se o můj soukromý mail je spíše pro účely bloggeru a google+



Tumblr
Můj tumblr není nijak zaměřený, rebloguji věci které se mi líbí občas se zapojím do nějakých challenges (momentálně je to 50 days of fall). Tumblruji pouze v angličtině.
Díky rozjeté challenge jsem tam momentálně skoro denně.
Můj tumblrový askbox můžete využít i k případným otázkám či návhům na články.

katherinevalo.tumblr.com


Facebook
Jako asi každý mám osobní facebook (který vám nedám :P. Jinak dříve jsem měla FB celkem ráda a hojně jsem ho navštěvovala, což už opadlo a nyní tam zajdu pouze pokud chci přidat nějaký příspěvek nebo někomu napsat. Co mě tam opravdu irituje jsou ty řetězové zprávy, které lidé přidávají snad všude, osobně jakmile pochopím, že se o nějaký řetězák jedná, přestanu ho číst a odcházím.
Ale v době, kdy jsem ho navštěvovala často jsem založila několik fanstránek, na které bych vás ráda pozvala.    Ville Valo is god    |  Arto Tuunela Fanpage




 Twitter
Upřímně mě tato platforma nezaujala a mám ji spíš proto abych věděla co moji oblíbení tweetli než abych se na ní nějak aktivně angažovala. (a částečně taky proto, že je ta mrcha na instalovaná v mém mobilu z výroby a kdybych se rozkrájela ven nejde a nejde, tak proč ji nevyužít když by mi tam tak jako tak zabírala místo, že?)
@TamaraValo




 Instagram

InstagramTak to je můj miláček. Kontroluji každý den,  hlavně proto, že jediným kliknutím si můžu prohlídnout aktuální fotečky z Helsinke nebo defacto odkudkoli. Hashtagy jsou zkrátka velmi chytří pomocníčci.



Polyvore

Paradoxně se jedná o další mnou příliš nepoužívaný účet. :D Vytvořila jsem ho jedno nudné nedělní odpoledne a vůbec  mě nenapadlo, že na něj prostě nebudu mít čas. Ale několik návrhů se mi podařilo tak přidávám jeden z nich a pokud chcete navštivte mě ZDE
Arto at radio SuomiPop

Karaoketexty
Jedna z mých oblíbených stránek. Líbí se mi, že když si náhodou nemůžu poradit s překladem prostě ho zadám do požadavků a někdo zkušenější mi jej napíše. Ale někdy je trochu obtížnější vyznat se ve fanklubech, kterých je přehršel. Můj účet naleznete ZDE

Samozřejmě, mě můžete najít i v různých hrách. Ale myslím, že zahrnovat je do tohoto příspěvku je naprosto zbytečné. Pokud by byl zájem může se na toto téma příspěvek objevit.


A váš názor na tyto stránky? Znáte nějaké podobné, které stojí zato?
Případně stáli by jste o příspěvek o hrách?

Žádné komentáře:

Okomentovat