sobota 15. srpna 2015

Knižní tag

 Dneska jenom na skok Vám přináším náhled na mém neustálém čtení v Knižním tagu. Ano, už zase tag. Já je miluju :D
 
 
1. Máš doma určité místo pro čtení?
Nejraději čtu v posteli nebo na zahradě, ale jsem schopná číst VŠUDE doslova.

2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
Mám sice doma celou armádu záložek ukrtou v jedné krabici, ale většinou chytnu nějaký ten papír. Vsuvka: právě z tohoto důvodu miluju knihy s textilními záložkami.

3. Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?
Můžu přestat kdekoli, ale rozčiluje mě to. Když ale knihu zakládám tak vždy dočtu ke konci stránky.

4. Jíš nebo piješ během čtení?
Tahle otázka by pro mě měla být obrácená. A ano, přece kvůli tomu nebudu přestávat :D Vždy ale dávám dobry pozor na kapky nebo drobečky.

5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?
Můžu. Nedělám to ráda.

6. Jedna kniha nebo všechny najednou? 
Všechny najednou. I kdybych začala jednou tak skončím s více, protože tahám knihy všude a někdy nemám dost velké zavazadlo na právě rozečtenou knihu, tak zkrátka vezmu s sebou menší.

7. Čtení nahlas nebo potichu ve své hlavě?
Spíš potichu. Nahlas čtu jen když se mě o to někdo požádá nebo když jsem doma sama.

8. Čteš dopředu nebo přeskakuješ stránky?
V životě jsem to udělala jenom jednou. Ta kniha mě opravdu nebavila a nakonec jsem ji ani nedočetla.

9. Píšeš do knih?
Proboha, NIKDY. Tohle opravdu někdo dělá?!

10. Jakou knížku máš rozečtenou? Jakou knihu se chystáš číst?
Rozečtené mám: Misterioso - Arne Dahl; Láska až za hrob - Petr Heteša
Chystám se na: Černé ticho - Pekka Hiltunen; Bodyguardka II - Leena Lehtolainen; a spousta blíže neurčené povinné četby

11. Jak nacházíš nové knihy ke čtení?
Knihovna.

12. Kdy jsi začala číst?
Když jsem se to naučila.

13. Jak často si kupuješ knihy?
Upřímě se sama knihy příliš často nekupuji. Většinou je dostávám k narozeninám, Vánocům etc.

14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?
Je pravda, že někdy když kniha právě není záživná si přečtu poslední větu. Asi 40% ze všech knih a často mě to utvrdí abych pokračovala. :)

Odpověděli byste na tyto otázky podobně nebo se vaše knižní zvyky liší od těch mých?

Žádné komentáře:

Okomentovat